Friday, June 18, 2010

Kursus NLP

insya Allah isnin depan (21-25 jnu 2010) aku akan menghadiri kursus Neoro Linguistic Programming (NLP) di hotel bervely Kota Kinabalu. Ini merupakan kursus yg aku tunggu2 dan peluang ini aku xkan sia2 kan walaupun harga yuranya mahal iaitu RM3780. Aku sebenarnya xde duit tapi Alhamdulilah pinjaman peribadi aku lulus di saat2 akhir yg membolehkan akan menhadiri kursus ini. Kursus ini merupakan kursus persendirian bukan melalui jabatan so aku terpaksa ambil cuti untuk menghadiri kursus ni walaupun cuti aku xbanyak & kalau dikira kira memang xcukup untuk aku balik Kg hari raya puasa & hari raya Haji... aaarrrr aku xpeduli yg penting ini perluang aku untuk berlajar mengenai Priskoterapi.... ada kawan aku cakap cuti xbnyak buat ape nak gi kursus ini juge... bagi aku cuti boleh dicari (cuti ganti la - Overtime dan xclim duit tapi diganti ngan cuti) tapi perluang seperti ini payah nak dapat... aku amat berminat untuk berlajar berkaitan dengan psikologi dan aku pernah mengambil Dip. Psikologi di Koleh Dar Al Hikmah Kajang tapi xlama hanya bertahan selama 1 bulan je... huhuhu iman xkuat beb mase tu so aku buat keputusan untuk behenti... banyak perkara aku boleh berlajar tentang NLP terutamanya macamana kita nak mengejar matlamat yang diimpikan... lagi satu ia memgunakan minda separuh sedar yang merupakan aset penting di dalam diri manusia dalam membuat keputusan.... ape2 pun nanti pas kursus aku akan cite sikit ape yang aku berlajar... ok see u againt ok...

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.